Historia

Poznaj nas lepiej
Jesteśmy PROMIS WOOD

Nasza historia

Nasza historia zaczyna się od 2003 roku, po raz pierwszy powstaje Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo Handlowe zajmujące się handlem drewnem. Pierwszy raz pod marką JP Promis. Nasza pasja i zaangażowanie szybko pozwoliła nam na rozwój firmy oraz wejście na zagraniczny rynek. W 2004 roku nastąpił rozwój usług handlowych i poszerzenie działań na rynkach zagranicznych: Ukrainy, Rosji, Słowacji, Czech, Niemiec. Pod koniec 2007 roku postanowiliśmy otworzyć pierwszy zakład produkcyjny w Polsce.

Kluczem do rozwoju naszej firmy była rozbudowa infrastruktury i unowocześnienie technologii w zakładzie w Kobylinie, co wpłynęło na zwiększenie skali produkcji. PROMIS WOOD jako firma przeszła również dynamiczny rebranding, na który złożyła się zarówno zmiana wizualna, jak i cała komunikacja marki. 

Znamy się na drewnie

2003

Inauguracja

Początek funkcjonowania firmy PROMIS WOOD przypada na okres maja roku 2003. Była to firma, która w początkowym okresie zajmowała się tylko handlem hurtowym drewna.

2010

Rozwój i innowacja

W miarę upływu czasu i chęcią rozwoju pojawiła się w roku 2010 koncepcja produkcji podłóg drewnianych strukturyzowanych, wykończonych lakierem lub olejem.

2010

Poszerzenie oferty

Rok 2010 to czas, w którym pojawia się wzrost udziału w rynku podłóg warstwowych i następuje rozwój rynku desek i parkietów litych. W tendencjach rynkowych pojawia się wykorzystanie desek na tarasy i elewacje co, PROMIS WOOD wykorzystuje w swojej strategii sprzedażowej.

2012

Budowa pozycji rynkowej

Dynamiczny rozwój firmy przyczynił się do osiągnięcia znaczącej pozycji rynkowej i uplasowanie się wśród 10 największych producentów podłóg drewnianych w Polsce.

2013

Rozwój eksportu

Rok 2013 był rokiem kluczowym dla rozwoju eksportu. PROMIS WOOD jako firma zaczęła rozwijać sprzedaż swoich produktów na rynku niemieckim i szwajcarskim. Był to również rok obecności firmy jako wystawcy na targach Domotex, co otworzyło jej kolejne drzwi do dalszego rozwoju na kolejnych rynkach zagranicznych.

2018

Połączenie firm

W 2018 roku do PROMIS WOOD przyłączyła się kolejna firma, co spowodowało optymalizację na etapie produkcyjnym i pozwoliło na dalszy rozwój handlowy firmy. Dzięki synergii procesów produkcyjnych zwiększono wydajność, a wkrótce nastąpił rozwój sprzedaży przez poszerzenie oferty handlowej dla klientów. W tym także o asortymenty opałowe jak pellet czy brykiet.

2020

Ekspansja i dalszy rozwój

Kolejne lata to ekspansja firmy zarówno na rynku polskim, europejskim jak i ogólnoświatowym. Firma zmienia się i wciąż rozwija organizacyjnie, a natychmiastowa reakcja na zmiany i umiejętność dopasowania się do zmieniającego się otoczenia biznesowego pozwoliła osiągnąć kolejny sukces sprzedażowy. Nie bez znaczenia są również trendy, które wcześniej śledząc, dziś wyznaczamy.

2003

Inauguracja

Początek funkcjonowania firmy PROMIS WOOD przypada na okres maja roku 2003. Była to firma, która w początkowym okresie zajmowała się tylko handlem hurtowym drewna.

2010

Rozwój i innowacja

W miarę upływu czasu i chęcią rozwoju pojawiła się w roku 2010 koncepcja produkcji podłóg drewnianych strukturyzowanych, wykończonych lakierem lub olejem.

2010

Poszerzenie oferty

Rok 2010 to czas, w którym pojawia się wzrost udziału w rynku podłóg warstwowych i następuje rozwój rynku desek i parkietów litych. W tendencjach rynkowych pojawia się wykorzystanie desek na tarasy i elewacje co, PROMIS WOOD wykorzystuje w swojej strategii sprzedażowej.

2012

Budowa pozycji rynkowej

Dynamiczny rozwój firmy przyczynił się do osiągnięcia znaczącej pozycji rynkowej i uplasowanie się wśród 10 największych producentów podłóg drewnianych w Polsce.

2013

Rozwój eksportu

Rok 2013 był rokiem kluczowym dla rozwoju eksportu. PROMIS WOOD jako firma zaczęła rozwijać sprzedaż swoich produktów na rynku niemieckim i szwajcarskim. Był to również rok obecności firmy jako wystawcy na targach Domotex, co otworzyło jej kolejne drzwi do dalszego rozwoju na kolejnych rynkach zagranicznych.

2018

Połączenie firm

W 2018 roku do PROMIS WOOD przyłączyła się kolejna firma, co spowodowało optymalizację na etapie produkcyjnym i pozwoliło na dalszy rozwój handlowy firmy. Dzięki synergii procesów produkcyjnych zwiększono wydajność, a wkrótce nastąpił rozwój sprzedaży przez poszerzenie oferty handlowej dla klientów. W tym także o asortymenty opałowe jak pellet czy brykiet.

2020

Ekspansja i dalszy rozwój

Kolejne lata to ekspansja firmy zarówno na rynku polskim, europejskim jak i ogólnoświatowym. Firma zmienia się i wciąż rozwija organizacyjnie, a natychmiastowa reakcja na zmiany i umiejętność dopasowania się do zmieniającego się otoczenia biznesowego pozwoliła osiągnąć kolejny sukces sprzedażowy. Nie bez znaczenia są również trendy, które wcześniej śledząc, dziś wyznaczamy.